Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och badhusmysteriet
Inbunden
{{selectedProduct.StandardPrice}} kr
{{selectedProduct.Price}} kr
{{selectedProduct.Price}} kr
Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}
Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}
Lättläst och spännande med fina illustrationer på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.Cirkus Pommery ska uppträda vid en simhall. Men något skumt är på gång. Badleksaker försvinner och alla blir misstänkta. Kaspar och Katinka bevakar simhallen … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!
Produktinfo
Dan Höjer
Den ständigt populäre författaren Dan Höjer har skrivit över 70 barn- och ungdomsböcker, allt från spökhistorier till fakta och äventyr. Dessutom har han skrivit flera vuxenböcker om bland annat adoption. Han gör författarbesök i skolor då han framför såväl berättelser som sång. Mest känd för slukarpubliken är han med deckarserien för låg- och mellanstadiebarn: Cirkusdeckarna! Den finns nu också som lättläst serie för yngre nybörjarläsare. Dan Höjer ligger dessutom bakom den spännande Indiana Jones-inspirerade serien Arkeologdeckarna. Han har skrivit över 100 böcker som sålts i över 800 000 exemplar!
Lättläst och spännande med fina illustrationer på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.Cirkus Pommery ska uppträda vid en simhall. Men något skumt är på gång. Badleksaker försvinner och alla blir misstänkta. Kaspar och Katinka bevakar simhallen … Ett riktigt spännande fall för cirkusdeckarna!
Produktinfo