Frågor och svar
Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Om du inte hittar svaret på din fråga här, slå en pling till vår kundservice på 08-696 85 50 så hjälper vi dig!
-
1. Logga in på manadensbok.se
-
Hur gör jag för att logga in på hemsidan?
Logga in med din e-postadress och ditt lösenord.
I det fall du inte har registrerat en e-postadress hos oss, loggar du in med ditt medlemsnummer och postnummer (OBS skriv det utan mellanslag, ex 12345). Du hittar ditt medlemsnummer på svarskortet som kommer med din tidning. I inloggat läge kommer vi att be dig att registrera din e-postadress och lösenord för att du framåt ska kunna hantera ditt konto hos oss och kunna handla på hemsidan.
Kvarstår problemen med att logga in? Kontakta då kundservice, via e-post eller på telefon 08-696 85 50.
-
Jag har glömt mitt lösenord, hur gör jag då?
Om du registrerat din e-postadress hos oss så kan du återställa ditt lösenord genom att klicka på Glömt lösenord i inloggningsrutan. Vi skickar då ett nytt lösenord till dig via e-post.
Om du inte registrerat en e-postadress kan du logga in med ditt medlemsnr och ditt postnr.Behöver du hjälp kontakta vår Kundservice på kundservice@manadensbok.se eller på telefon 08-696 85 50. Kundservice har öppet mån-fre 08-18.
-
Jag har ändrat e-postadress, hur får jag reda på mina inloggningsuppgifter?
Din e-postadress som du har registrerat är också ditt användarnamn. Logga in med den och gå till Mina sidor där du kan uppdatera till din nya e-postadress.
Har du även glömt bort ditt lösenord? Efter att du har uppdaterat ditt nya lösenord kan du nu använda tjänsten Glömt lösenord.
Behöver du kontakta Kundservice kan du göra det här eller på telefon 08-696 85 50. Kundservice har öppet mån-fre 08-18.
-
Jag fyller i mina uppgifter men jag lyckas ändå inte logga in?
Om du loggar in med din e-postadress (användarnamn):
Dubbelkolla att du har skrivit din e-postadress och ditt lösenord korrekt. Om det fortfarande inte fungerar, klicka på Glömt lösenord i inloggningsrutan så skickas ett mejl till dig med vidare instruktioner för att skapa ett nytt lösenord.
Tips! Om du fått ett nyhetsbrev från oss, kan du även klicka på valfri länk i nyhetsbrevet som tar dig till bonniersbokklubb.se. Du loggas då in automatiskt och kan under Mina Sidor dubbelkolla dina uppgifter.Om du loggar in med medlemsnummer och postnummer:
Om du inte har en e-postadress (användarnamn) registerat än och försöker logga in med ditt medlemsnummer.Kontrollera att ditt medlemsnummer består av 9 siffror, t.ex. 123456789, och att ditt lösenord är ditt postnummer, skrivet utan mellanslag, t.ex 12345.
Behöver du hjälp? Kontakta Kundservice på kundservice@manadensbok.se eller på telefon 08-696 85 50. Kundservice har öppet mån-fre 08-18.
-
Hur gör jag för att logga in på hemsidan?
-
2. Dina uppgifter
-
Hur använder ni er av Cookies?
Vi rekommenderar dig att ha cookiespårning påslaget i din webbläsare för att du ska få ut maximalt av ditt besök och medlemskap. En cookie är en liten textfil som lagras på din dator med information om hur du har använt vår hemsida. Vi använder så kallade sessionscookies för att kunna hantera navigeringen mellan sidorna och för varukorgens funktioner.
I cookies lagras händelser, t.ex. vad du har klickat på och vilka val du gjort när du besöker vår hemsida i syfte att kontinuerligt anpassa och förbättra webbplatsen för dig. Förutom ovan lagras även medlemsnummer, namn, e-postadress, intresseprofilering av genre och dina tidigare köp för att vi ska kunna anpassa kommunikation och boktips till dig. Denna data sparas på webbläsarens cookie och fortsätter att lagra information från besök till besök på våra webbplatser. Viss cookiedata används även för att förbättra våra medlemstjänster generellt, och i de fallen är datan alltid avidentifierad, dvs. går ej att koppla till dig som individ. Om du inte har cookiespårning aktiverat kommer inte hemsidan att fungera tillfredsställande.
-
Vad använder ni mina personuppgifter till?
Vi använder dina personuppgifter för att kunna fullfölja vårt medlemsavtal med dig och erbjuda dig ett så relevant urval av böcker och produkter som möjligt. Vi behöver även dina uppgifter för att kunna skicka tidning, nyhetsbrev mm till dig. Du kan läsa mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i det medlemsavtal du godkände när du blev medlem. Du hittar avtalet här! (länk). Där hittar du även information om hur du kan begära ut eller portera de uppgifter vi har om dig mm.
-
Jag har flyttat, hur ändrar jag min adress?
Logga in på manadensbok.se. Klicka på Mina sidor och därefter på Mina uppgifter. Klicka på Ändra uppgifter och rätta därefter din adress. När du är klar klickar du på Spara ändringarna.
Behöver du hjälpkontakta Kundservice på kundservice@manadensbok.se eller på telefon 08-696 85 50. Kundservice har öppet mån-fre 08-18. -
Var kan jag läsa mer om hur ni hanterar mina personuppgifter och vad jag som kund har rätt till enligt GDPR?
I ditt avtal kan du läsa alla detaljer kring hur vi hanterar dina uppgifter och vad du som kund har rätt till. Du hittar ditt avtal här!
-
Hur använder ni er av Cookies?
-
3. Så fungerar Månadens Bok
-
Hur gör jag för att få Månadens utvalda bok extra snabbt?
Det enklaste sättet är att du beställer den på www.manadensbok.se. Logga in på hemsidan och klicka därefter på Mina erbjudanden och Månadens utvalda bok i toppmenyn. Klicka på Beställ nu och gå sedan till kassan för att slutföra ditt köp.
Du kan även beställa via Kundservice på kundservice@manadensbok.se eller på telefon 08-696 85 50. Kundservice har öppet mån-fre 08-18. Övrig tid kan du beställa via vår tjänst bok på telefon. -
Hur ofta kommer medlemstidningen ut?
Tidningen Månadens Bok kommer ut 12 nr per år och är sprängfylld med nyheter och boktips!
-
Hur gör jag för att avbeställa Månadens utvalda bok?
Logga in på manadensbok.se och klicka därefter på Mina erbjudanden och Månadens utvalda bok i toppmenyn. Klicka på Avbeställ. Du kan även kan avbeställa månadens utvalda bok genom att trycka på Avbeställ/Ta bort i varukorgen. Om du angett din e-postadress får du en bekräftelse på din avbeställning.
Vill du ångra din avbeställning gå tillbaka till sidan för Månadens utvalda bok och klicka på Ångra avbeställning.
-
Får jag månadens utvalda bok automatiskt om jag beställer en annan bok?
Ja, om du inte vill ha månadens utvalda bok måste du avbeställa den. Det gör du enklast i varukorgen där du också kan se dina övriga beställningar.
-
Kan jag ta ett uppehåll i mitt medlemskap om jag t.ex. ska resa bort?
När du uppfyllt ditt åtagande kan du välja att ta ett uppehåll i ditt medlemskap på upp till 3 mån. Kontakta kundservice via e-post eller på telefon 08-696 85 50 så hjälper vi dig. Kundservice har öppet mån-fre 08-18.
-
Hur gör jag för att gå ur klubben?
Har uppfyllt ditt åtagande kan du när som helst avsluta ditt medlemskap. Mejla oss på kundservice@manadensbok.se. Kundservice har öppet mån-fre 08-18.
-
Vad innebär åtagande?
När du blev medlem gjorde du ett åtagande om att köpa tre böcker (Gäller ej premieböcker och andra varor) under ditt första medlemsår. Under Mina sidor, Mina uppgifter kan du se ditt åtagande och status för ditt åtagande. Har du inte uppfyllt ditt åtagande i slutet av året skickar vi två påminnelser till dig tillsammans med din tidning. De böcker som ingick i ditt välkomstpaket räknas inte med i ditt åtagande.
Behöver du hjälp så kontakta vår kundservice på kundservice@manadensbok.se eller på telefon 08-696 85 50. Kundservice har öppet mån-fre 08-18.
-
Vad händer om jag inte uppfyller mitt åtagande?
När du blir medlem i Bonniers Bokklubbar gör du i de flesta fall ett åtagande om att köpa ett visst antal böcker under ditt första medlemsår. Antal böcker du åtar dig att köpa framgår tydligt vid rekryteringstillfället. Under Mina sidor, Mina uppgifter kan du se ditt åtagande och din status för ditt åtagande. Om du inte har köpt det antal böcker du åtagit dig när ditt första medlemsår är slut fakturerar vi dig en kompensationsavgift på 250 kr. När den avgiften är betald betraktar vi ditt åtagande som uppfyllt. Skulle du mot förmodan vilja avsluta ditt medlemskap hos Bonniers Bokklubbar kan det först ske när ditt åtagande är uppfyllt.
-
Hur ser jag om min bok är avbeställd?
Har du redan avbeställt månadens utvalda bok syns detta på bokens produktsida samt i kassan på www.manadensbok.se
-
Hur gör jag för att få Månadens utvalda bok extra snabbt?
-
4. Beställningar
-
Hur gör jag för att beställa?
- Sök fram den bok du är intresserad av via sökfältet i menyraden högst upp på siten. Du kan söka på författarnamn, titel, artikelnummer eller ISBN.
- Klicka på Köp, varan läggs då i varukorgen som du ser längst upp till höger.
- Upprepa sedan samma procedur tills du handlat klart.
- När du är färdig klickar du på Till varukorgen.
- Bekräfta innehållet i din varukorg, och gå sedan till Betalning.
- Bekräfta dina personuppgifter och välj betalningssätt. Läs mer om våra olika betalningssätt nedan.
- Bekräfta ditt köp.
- Köpet är nu genomfört och du får en orderbekräftelse på sidan som du kan skriva ut om du så önskar. Har du dessutom angett en e-postadres får du en orderbekräftelse skickad till dig.
Det är enkelt, snabbt, tryggt och dessutom lite bättre för miljön att beställa på manadensbok.se.
Du kan såklart också ringa in din order till Kundservice på tel 08-696 85 50. Kundservice har öppet mån-fre 08-18. -
Hur gör jag för att ta bort något jag har lagt i varukorgen?
Klicka på Till kassan. Då kommer de produkter du lagt i varukorgen upp. Klicka på Ta bort bredvid titeln på den bok du vill ta bort ur varukorgen.
-
Hur gör jag om jag ångrar ett köp efter att ha bekräftat min beställning?
Ångrar du dig samma dag, kontakta Kundservice via e-post eller på tel 08-696 85 50 så kan vi hjälpa dig. Kundservice har öppet 08.00-18.00 månd-fred. Lörd och sönd stängt.
-
Hur ser jag mina tidigare beställningar?
Logga in på manadensbok.se Klicka på Mina sidor i toppmenyn, välj Min orderhistorik i den dropdown-meny du får upp. Där hittar du all information som rör dina beställningar.
Vill du se mer detaljerad information om någon beställning, klicka på den order du är intresserad av. OBS! Du måste vara inloggad för att se din orderhistorik.
-
Vad betyder premiepris?
För varje bok du köper kan du vid samma köptillfälle fynda en av månadens premier. Köper du 1 bok så får du köpa 1 premie, köper du 2 böcker för du köpa 2 premier osv.
Premier kan vara en bok eller annan produkt och erbjuds alltid till riktigt förmånligt pris. Du hittar alla månadens premier under Mina erbjudanden.
Premiepris gäller vid köp av en bok, film eller CD till ordinariepris (ej annan premie).
-
Vad är en superpremie?
Superpremie är en premie med ett extra förmånligt pris. Missa inte den!
-
Vad är Passa på-pris?
Passa på-pris är ett tillfälligt nedsatt pris som erbjuds på vissa nyheter i klubben. Ser du det så passa på att slå till! Månaden efter återgår priset till ord klubbpris.
-
Hur gör jag för att beställa?
-
5. Leveranser
-
Hur får jag leveransbesked och aviseringar?
Vill du följa hur det går för din order kan du se aktuell information under Mina sidor, Orderhistorik.
Om du angett din e-postadress så får du dessutom orderbekräftelse, leveransbesked mm via e-post. Du anger din e-postadress antingen under Mina sidor eller i kassan när du bekräftar ditt köp.
Om du ska hämta ditt paket hos ett ombud aviseras du via sms om du registrerat ditt mobilnr hos oss. I annat fall får du en avi hem i brevlådan. -
SMS-avisering
Vill du slippa få en avi hem i brevlådan och istället få en avisering direkt i din mobil när din order har anlänt till ditt utlämningsställe, så behöver du bara ange ditt mobilnummer, antingen under Mina sidor/Mina uppgifter, eller i kassan när du bekräftar ditt köp. Detta sparas sedan, så att du inte behöver fylla i dem igen nästa gång du handlar.
I dagsläget kan Posten bara skicka sms-avsiseringar på paket som väger över 2 kg. Paket under 2 kg levereras vanligtvis direkt hem till din brevlåda. Läs mer om Påse på dörren nedan.
-
Skickas böckerna i beställningen tillsammans?
Ja, men om någon bok skulle bli försenad delar vi upp beställningen så att inte hela beställningen drabbas av förseningen. Självklart står vi för det extra portot.
-
Kan ni se till att böckerna hamnar på ett särskilt serviceställe?
Vi kan tyvärr inte påverka Postens val av utlämningsställe. Hör av dig till ditt lokala postkontor så kan de kanske hjälpa dig.
-
Kan man ha två olika adresser i samma beställning?
Du kan tyvärr inte dela upp en leverans när du beställer via manadensbok.se, men om du ringer till kundservice på 08-696 85 50 och lägger din beställning, så kan vi hjälpa dig.
-
Hur lång tid tar det innan jag får mina böcker?
I normala fall levererar vi din beställning inom 5-7 dagar. Vi reserverar oss för att böcker kan ta slut.
-
Vad betyder det att en bok är restnoterad på min order?
Det betyder att den tillfälligt är slut på lagret. Så snart vi får den i lager igen skickas den till dig.
-
Hur får jag leveransbesked och aviseringar?
-
6. Betalningar
-
Vad är kostnaden för frakt?
Du betalar bara en frakt, för närvarande 41 kr, oavsett hur många böcker du beställer vid ett och samma tillfälle. Du tjänar alltså på att beställa fler böcker samtidigt.
-
Får jag betala frakt en gång till, om något i min beställning är tillfälligt slut?
Om någon bok blir försenad delar vi upp beställningen så att inte hela beställningen drabbas av förseningen. Självklart står vi för det extra portot.
-
Hur betalar jag mina böcker?
Med varje bokleverans följer en faktura. Du har 20 dagar på dig att betala. Alla priser är inklusive moms. Om du betalar via Internet, glöm inte att ange OCR-numret som står på fakturan. För att betala med kontokort, se nedan.
För återbetalning av tillgodo tar vi ut en administrativ avgift, f.n. 95 kr.
-
Hur gör jag för att betala med kontokort?
Lägg de önskade artiklarna i varukorgen och gå till kassan. I steg 2 väljer du betalningssätt Kontokort. När du har bekräftat dina leveransuppgifter skickas du till vår betalningspartner Klarna där du genomför betalningen. Vi använder oss av 3D-Secure.
-
Vad händer om jag inte betalar min faktura i tid?
Då kommer vi skicka en påminnelse till dig. Det tillkommer en lagstadgad avgift på f.n. 60 kr per påminnelsetillfälle. Betalas inte påminnelsen i tid överlämnas fakturan till Inkasso och då tillkommer en inkassoavgift på 180 kr.
-
Vad har ni för kontouppgifter?
Vårt bankgironummer är 843-3302. Om du betalar via internet, glöm inte att ange OCR-numret som står på fakturan. Under Min orderhistorik hittar du belopp, OCR-nummer mm som du behöver för att kunna betala.
-
Jag har tappat bort min faktura?
Logga in på manadensbok.se och klicka på Mina sidor och därefter på Min orderhistorik. Där hittar du alla dina ordrar med tillhörande information såsom OCR-nummer mm.
-
Återbetalning
Om du har reklamerat ditt köp på riktiga grunder, så återbetalar vi dig senast inom 14 dagar efter vi mottagit returen.
Se under Ångerrätt & Reklamation nedan hur du gör för att reklamera en bok.
Önskar du betala med ett tillgodo, kontakta kundservice så hjälper vi dig.
-
Vad är kostnaden för frakt?
-
7. Ångerrätt & reklamation
-
Kan jag returnera ett köp som jag har ångrat?
Du har full ångerrätt inom 14 dagar från det att du mottagit produkten.
Du lämnar in försändelsen på ett ombud, det tillkommer där ett returporto som är baserat på vikt.
Returen ska innehålla information om fakturanummer, produkt, ditt medlemsnummer, namn och adress. Skicka därför ALLTID med fakturan tillsammans med din retur. Om du vill använda vår ångerrättsblankett kan du ladda ner den här.Vill du endast returnera delar av din beställning drar du av värdet från det du returnerar och betalar återstående belopp inklusive ev. frakt och porto som framgår av fakturan. Har du betalat med kort återförs summan så snart returen registrerats hos oss. Har du betalt med faktura, hör av dig till kundservice för återbetalning/tillgodo.
Återbetalningen kommer att ske utan onödigt dröjsmål och i vilket fall som helst senast 14 dagar från den dag då vi fick ditt meddelande om att du ångrat köpet. Vi förbehåller oss dock rätten att avvakta återbetalningen tills vi fått tillbaka varan från dig eller tills du sänt in ett bevis på att du återsänt varan, beroende på vilket som inträffar först.
Du skickar böckerna till vårt lager på adress:Månadens Bok
Speed Logistic
190 80 RosersbergDu ansvarar för att varan kommer i retur till oss. När du returnerar en vara är du också ansvarig för ev. värdeminskning som uppkommit på produkten, t.ex. pga. skada. Har en värdeminskning uppkommit kan du bli ersättningsskyldig för den.
-
Jag har glömt att avbeställa Månadens utvalda bok. Kan jag returnera den?
Du har full returrätt inom 14 dagar på allt du beställer från oss. Läs mer under Kan jag returnera ett köp som jag ångrat.
-
Jag har fått en felaktig eller skadad bok - hur gör jag?
Om leveransen är felaktig, kraftigt försenad eller om varan är skadad, gör du en reklamation till kundservice via e-post eller på telefon. Kundservice ger dig då en fri returkod, som du anger direkt på paketet när du skickar tillbaka den felaktiga/skadade varan till oss. Vi skickar såklart en ny vara om du så önskar alternativt ersätter dig för erlagd betalning. Har du betalat med kort återförs summan så snart returen registrerats hos oss. Har du betalt med faktura, hör av dig till kundservice för återbetalning/tillgodo. Reklamation ska göras inom skälig tid efter det att felet upptäckts. Reklamerar du inom två månader räknas det alltid som inom skälig tid. Har du upptäckt ett fel precis innan tre år har gått så har du ytterligare två månader på dig att reklamera.
Kontakt sker med Månadens Bok kundservice via e-post: kundservice@manadensbok.se eller telefon på nummer 08-696 85 50.
Postadress:
Månadens Bok
Speed Logistic
190 80 Rosersberg -
Vad händer om jag inte hämtar ut mina varor på utlämningsstället?
Om varan går i retur på grund av att du inte hämtat ut paket innebär detta extra kostnader för oss i form av administration och fraktavgifter.
Vi förbehåller oss därför rätten att debitera en så kallad postvänd retur med för närvarande 149 kr.
Har du ångrat dit köp? Läs mer om hur du går till väga under ”Kan jag returnera ett köp som jag ångrar”.
-
Tvist
Månadens Bok är Trygg e-handel certifierade. Vi följer alltid ARNs rekommendationer. Om du inte är nöjd kontakta vår kundservice så försöker vi lösa problemet tillsammans.
Vill du kontakta ARN så är deras adress:
Allmänna reklamationsnämnden
Postadress: Box 174, 101 23 Stockholm
http://www.arn.seVid tvist kan man som kund också använda sig av europeiska kommissionens online-plattform för tvistlösning: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
-
Kan jag returnera ett köp som jag har ångrat?
-
8. Erbjudanden via e-post & SMS
-
Erbjudanden via e-post
Om du vill ta emot nyhetsbrev, erbjudanden och annan information via e-post från Månadens Bok, så fyller du i din e-postadress under Mina sidor.
Vill du ej längre ha nyhetsbrev från Månadens Bok avregistrerar du dig via en länk i nyhetsbreven.
OBS! Du kommer fortfarande att få e-post som rör dina leveranser och beställningar.
-
Erbjudanden via sms
Om du vill ta emot erbjudanden och annan information via sms från Månadens Bok, så fyller du i ditt mobilnummer under Mina sidor.
Vill du ej längre ha sms från Månadens Bok avregistrerar du dig via länk i sms.
OBS! Du kommer fortfarande att få sms-avisering från Posten när ditt paket har anlänt till ditt utlämningsställe. Vill du inte ha detta heller, raderar du ditt mobilnummer under Mina sidor.
-
Var fyller jag i min rabattkod?
När du klickat på Till kassan ser du en sammanställning av de produkter du valt. Under den ser du ett fält som heter Har du en rabattkod. Där kan du fylla i din kod. Kom ihåg att klicka på Använd efter att du fyllt i den.
-
Jag har fått flera rabattkoder men kan bara använda en?
Vi försöker ha bra erbjudanden och rabatter till dig som medlem. Ibland kan det vara så att du under en månad får flera rabattkoder. Du kan vid varje köptillfälle endast använda en rabattkod. Däremot kan du såklart använda den andra koden vid ett senare beställningstillfälle så länge det är inom rabattkodens giltighetstid.
-
Min rabattkod fungerar ej?
Dubbelkolla att du angett rätt rabattkod. Ibland kan det vara svårt att urskilja ett ”i” mot ”1” eller siffran ”0” mot bokstaven ”O”.
Dubbelkolla också att du efter att ha skrivit in din rabattkod klickat på knappen Använd rabattkod. -
Min rabattkod ger fel rabatt?
Ibland kan det bli fel i våra system och en rabatt syns inte tydligt nog. I de flesta fall har dock rabatten dragits. Kontrollera totalsumman för att säkerställa att rabatten har dragits om du är osäker.
Om du fortfarande upplever problem med din rabattkod så ring kundservice på 08-696 85 50 så hjälper vi dig lägga in din order och rabatt. Kundservice har öppet mån-fre 08-18.
-
Erbjudanden via e-post
-
9. Kontakta oss
-
Våra kontaktuppgifter
Kundservice: 08-696 85 50, kundservice@manadensbok.se. Kundservice har öppet mån-fre 08-18. På manadensbok.se kan du även chatta med kundservice genom att klicka på den gröna symbolen nere till höger på skärmen.
-
Våra kontaktuppgifter
-
10. Tidningen Månadens Bok
-
Jag har inte fått min tidning?
Har du inte fått din tidning så kontakta kundservice på tel 08-696 85 50 så hjälper vi dig. Kundservice har öppet mån-fre 08-18. Du kan också läsa Månadens Bok digitalt här.
-
När kommer Månadens Bok?
Månadens Bok ges ut varje månad och skickas direkt hem till dig. Den dyker oftast upp i brevlådan under månadens första 10 dagar.
-
Jag har inte fått min tidning?
-
11. Bonusprogram
-
Varför har ni ett bonusprogram?
Vi vill visa vår uppskattning för att du väljer att handla hos oss. Det ska löna sig att vara medlem i bokklubben, medlemmar får mer helt enkelt!
-
Vad ingår i bonusprogrammet?
Du kan läsa om alla förmåner och bonusnivåer under sidan Min bonusnivå. Klicka på länken "Här kan du se alla förmåner per nivå" så ser du dem alla.
-
Hur vet jag vilken nivå jag har uppnått?
Du kan alltid hitta din bonusnivå och dess förmåner på Min bonusnivå. Och om du får medlemstidningen hemskickad hittar du även information om din bonusnivå på svarskortet.
-
Vad krävs för att hamna på en ny bonusnivå?
Om du under kalenderåret kvalificerar dig till en högre bonusnivå, justeras din bonusnivå automatiskt upp till den nya nivån och dess förmåner. Gör du färre köp än under föregående år behåller du såklart den bonusnivå du hade vid årets början under hela kalenderåret.
-
Varför ingår inte fraktavgifter i bonusprogrammet?
Den typer av avgifter innebär ingen intäkt till oss utan är en kostnad vi i vår tur betalar till våra distributörer och speditörer för att de levererar varan till dig.
-
Jag har fel bonusnivå registrerad på ”mina sidor”?
Om något verkar fel, kontakta vår kundservice så kan de hjälpa dig.
-
Hur gör jag för att få min ”stående rabatt”?
Om du är guld eller platinamedlem så behöver du inte göra någonting, din rabatt är registrerat på ditt medlemskap vilket gör att när du gör din beställning på webben så justeras priset när du ”går igenom kassan”.
Gör du din beställning via svarskortet eller via telefon justeras priset när beställningen kommer in i våra system.
-
Jag får ingen rabatt på min beställning trots att jag är guld eller platina medlem?
Även när det är system som ska se till att det blir rätt, kan det tyvärr bli fel någon gång. Självklart ska du ha din rabatt – kontakta kundservice så hjälper de dig.
-
Jag vill förhandsläsa, hur gör jag då?
Emellanåt har vi möjlighet att erbjuda förhandsläsning av en bok, då kommer vi via mejl att erbjuda dig på rätt bonusnivå att göra detta. Gå in på mina sidor och säkerställ att vi har din mejladress så att vi kan nå dig med detta erbjudande.
-
Varför har ni ett bonusprogram?